måndag 1 december 2008

200...

...inlägg har jag skrivit nu.. haha... så mycket skit och tankar om allt och inget.. skoj!

Kvällen har gått skitbra faktiskt.. det var helt annorlunda än vad jag tänkt mig.. en del klarar sig själva och en del behöver bara lite stöttning..och dom andra är man ju två hos.. så det har gått skitbra faktiskt =) Så det kommer nog bli great de här!!

Kom hem precis.. skaplig dimma det var då.. såg knappt en meter framför mig.. men jag körde inte på något djur för det, för jag kör så försiktigt så.. =)

Nu ska jag glad och nöjd som jag är slänga mig framför tv:n en stund innan sängen..
Håll tummarna för mig att det går lika bra på onsdag då jag jobbar morgon.
Morsning korsning!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Själv har jag bara kommit upp i 104 st inlägg.. Men det tar sig=p