måndag 17 november 2008

Klart





Nu är köket färdigt och inrett igen..
Fint va =) Blev mycket bättre såhär tycker jag.
Jobbat har man gjort idag.. Trötter som tusan är jag!!
Men det är ju inget ovanligt iofs..
Såg på Ladder 49 på fyran igår.. Den var faktiskt helt okej. En redig gråtfilm var det.. Men bra!
Johanna frågade på sin blogg efter boktips. Jag kan rekomendera böckerna som Miriam Sennehed har skrivit. Riktigt bra böcker som man inte kan slita sig ifrån. Sen läste jag en för ett tag sen som hette "snälla pappa, nej!" och den var oxå riktigt riktigt bra. Gripande verklighetsbaserad bok. Sånna gillar jag bäst.. Har ni fler boktips??
Nu ska jag ta och lägga mig framför tv:n och slappa en stund!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack gumman för boktipsen.. Ska gå till bibblan imorgon och kolla:)
Jobbar du imorgon förresten? Tänkte komma förbi dig annars med dina kläder och sen kanske en fika? Pussss