fredag 14 november 2008

Trasigt

Har fixat iordning köket nu.. De blev nog bättre nu tror jag =)
När jag var färdig satte jag mig vid bordet och skulle äta en macka..
Och efter en liten stund sa det "kabrak" och stolen gick sönder.
Ja visste att en av stolarna var lite instabil att sitta på, men inte SÅ instabil..
Så där satt jag på golvet och kände mig urkorkad!!
Men nu i efterhand kan man ju se det komiska i det hela..
Måste ha sett hur kul ut som helst.. =D

Mår bättre och bättre ialla fall, de är ju tur.
Har gått miste om 3 arbetsdagar =(

Nu ska jag ut en sväng i regnet!!

2 kommentarer:

Andrea sa...

Hej gumman!!! Tack för kommentaren. Hoppas allt är bra med dej. Statistiken får jag från http://www.google.com/analytics/

En kompis hjälpte mig öppna kontot så jag är inte helt hundra på hur man gör.. men det funkar jätte bra :)

Kram

evitch sa...

haha de hade ja velat sätt...
gått miste o gått miste vet i tusan=)