måndag 8 december 2008

!!!!

Tänker på dig hjärtat!! Kan inte förstå men jag kan tänka mig.. Lider nåt fruktansvärt med dig och jag hoppas att allt kommer lösa sig till det bästa!!

Åtvidaberg är en rolig liten by tycker jag... Alltid finns det något att prata om, antingen det ena eller det andra. Men alltid finns det något! Det är bara så.. Det är inte mycket som kan hållas hemligt. Då får man nog vara rätt skicklig.. Tycker detta är rätt så skoj faktiskt när man tänker på det!!

Badrummet har dom inte kommit så långt med. Men mattan är lagd alla fall. Så det är tapeterna och handfat och sånt som ska in.. Men när det blir har jag ju inte en aning om?? Ska ringa hyresgästföreningen och kolla med dom om det är avdragbart på hyran att jag fått vänta så länge.. Tycker det är helt sjukt faktiskt! Frågade ju Karin (hyresvärden) om det var avdragbart? Men fick då till svar " Nej, det är ju inget som vi kunnat styra över" Men som syrran sa.. Elbolagen kan inte styra över när/om det blir strömlöst heller. Men går det ett visst antal timmar eller dagar eller vad det är så blir det ju avdrag.. Och Karin kunde ju ha ringt och kollat hur det gick.. annars kunde hon ju ha legat på lite mer.. Ja menar.. det tog 2 veckor från det att dom rev ut handfat och toa till det att dom kom och rev ut tapet och allt det.. Så det skulle ju ha kunnat gå liite fortare.. och när jag pratade med karin efter en vecka så tror hon att dom är i full gång.. när det inte hade hänt ett skit!! Dåligt skött tycker jag detta är!! Börjar bli riktigt trött på detta!! *SUCK*

Nu ska jag väl strax gå och lägga mig eftersom jag inte kan ta nån sovmorgon imorn eftersom det kommer hantverkare klockan jättetidigt på morgonen!!!

Fint då.. Ha de..

1 kommentar:

Anonym sa...

tråkigt att det strular sig så mycket med badrummet. Men tycker också det vore väldigt lustigt om du inte kan få nåt avdrag på hyran. Jag menar nu hyr ju en lägenhet med toalett, inte utan:)Du har också ditt vin kvar här. ska jag komma bort med det någon dag? pussochkram