söndag 14 december 2008

Jahopp...???



Nu har hon åkt.. Emma.. flyttar tillbaka till norrköping.. av alla ställen så dit.. men jag förstår.. men usch.. inget kul faktiskt.. vem ska jag nu dricka kaffe och ha flum och allvarsstunder med? Vem ska nu säga åt mig om jag gör rätt eller fel? Vem ska nu säga "du ska nog göra si eller så"


Fy fan vad jag kommer sakna.. även om vi inte har umgåtts varje dag så har jag ändå vetat att du finns där.. men nu är du borta.. och kvar är jag.. men jag överlever nog det här med. Bara lite jobbigt i början innan man vänjer sig.. =(




Håller på att baka pepparkakor här.. men de går inget vidare.. degen är dum!! Men jag har fått ut en plåt alla fall.. ska la ge det ett försök till får vi se??




Har fått mitt köksbord nu =) Bidde finfint =) Tack tack syster och Jens =D

Mitt badrum hoppas jag verkligen blir klart denna vecka.. Det är inte mycket kvar nu..

Ska fortsätta med baket..
hej svejs


Inga kommentarer: