tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan

En del säger ju att jag är gammalmodig av mig så därför döpte jag detta inlägg till dan före dopparedan.. =) Kul va.. haha.. nej nej.. jag är inte alls så farligt uttråkad.. Skulle jobba till 16 idag, men när klockan var 14.00 så hade jag inget att göra, så då gick jag hem till mor & far. Men där väntade annat arbete.. Klapparna ligger nu under granen, mat för dagen har vi fått, dukarna är strukna, toaletterna är städade... jaa... allt är näst intill klart nu.. =)
Imorn blir det att äta julfrukost med mor & far som består av kaffe, lussebulle och pepparkaka, ducha, hämta Mimmi vid bussen kl 10, hämta mormor, hjälpa mamma, svulla=äta, kaffe, gå ner till jobbet och hämta larmtelefon, hem igen, sitta och glo lite, jobba en liten stund, hem igen, avsluta jobbet... Ja det är såhär att det är inte så många som ska ha hjälp imorgon eftersom det är dopparedagen då =) Så vi har inte så mycket att styra med från kl 16-21.30. klart lite har vi allt.. men inte är jag lessen för det.. då kan jag ju åka hem emellan =) Hoppas bara min kollega går med på det? Han bor inte lika nära som jag gör.. men men.. det märks..

Min älskade Evelina har jag inte sett på flera flera veckor.. Börjar sakna henne rejält nu!! Och inte kommer vi träffas snart heller? Vet inte när det blir? men vi jobbar ju om varandra hela tiden.. jättejobbigt!!!!

Älskade Kao kommer hem och ska hälsa på mig =D =D =D =D
Kunde inte få en bättre julklapp tror jag =D Undrar när bara =)

Emma fick jag inte heller en chans att träffa såhär innan jul.. faan asså... blir liiite lessen när jag tänker på det... alla mina nära vänner bor i nån annan stad eller ett annat land..
Emma och Theza i Norrköping, Evelina och kanske en till snart bor i Linköping, och Kao darling i Norge.. Varför ska det behöva vara så?? Förstår inte det riktigt? Varför skulle jag bli vän med alla som vill flytta ifrån mig? Och inte kan dom bo på samma ställe och locka dit mig inte.. nej nej.. Utspridda ska dom vara.. Och själv är jag lite småkluven.. fast ändå inte!! Äh.. orkar inte nu.. Men jaja..

Så...

TILL ER ALLA FRÅN BARA MIG......
EN RIKTIGT GOD JUL!!!
=)

Inga kommentarer: