torsdag 18 december 2008

YESYESYESYES!!!!!!!!!!!

NUUUUU är den äääntligen här.. min dyrbart efterlängtade toalett!!! Nu kan jag både gå på toa, tvätta händerna och duscha i min egen lägenhet.. efter 5 veckor och en dag!! tjohooo!! MEN...... det är inte riktigt klart då.. duchväggen kunde dom inte sätta upp för att det blev för tajt.. så det vet jag inte hur det kommer bli?? och spegeln kunde dom inte heller sätta upp för att den var för stor... hmm.. duktigt!!?? och nåt badrumsskåp verkar det inte som det blir heller.. men det ska jag säga att jag vill ha.. det vill man ju.. det måste väl hon med förstå?? eller?? vart ska jag annars ha mina badrumsgrejer lixom?? aja.. skit samma.. just nu är jag bara SÅÅÅÅ glad för att jag kan kissa i min egen lägenhet istället för att springa in till grannen eller upp till en tom lägenhet som är skitläskig.. och jag kan duscha i min egen lägenhet.. jag behöver inte borsta tänderna i köket!!!!!! så nu skiter jag i resten i några veckor innan jag tar nya tag och börjar härja lite... så nu tar jag jullov =)

Jobbar massa nu fram till juldagen... sen är jag treledig =D (hoppas jag)

Nu blir det sängen, ska upp igen klockan 6 =(
Sånt är livet när man arbetar!!

Tjohoo till mig som har en egen toalett!! GOD JUL *haha*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt! Nu slipper du ju att vara rädd när du ska dassa ;o)
kram kram

Anonym sa...

Hej<3:) Jo, tänkte ringa dig någon dag och prata lite juldagen. Men jag hör av mig. Pussss