lördag 27 december 2008

funderar

Sitter hemma efter en eftermiddag i Linköping med underbara Evelina.. Införskaffade mig en extern hårddisk och så bidde det två par skor med =) Blir nog att åka in imorn med och införskaffa mig en tv-bänk/bokhylla. Så då blir det att gå med Martin. Kan nog blir att man kanske kollar lite på Ikano med och kanske hittar några fina kläder, vem vet?

Sitter och känner mig lite halvensam faktiskt.. Tänkt mycket på mina vänner på sistone.. Och på dom som en gång var mina vänner, men som har flytt sin väg.. De flesta vänner jag har bor antingen i Linköping eller Norrköping.. Och dom som jag en gång hade, finns ju då inte mer.. Så.. Vad gör jag egentligen här? Försöker väga för och emot hela tiden, men det är fan inte lätt.. Jag trivs i Åtvid på ett sätt. Jag känner mig trygg, känner eller är bekant med många. Men hälften av alla är ju falska och kan inte stå för vad dom säger eller tycker. Och jag har lite svårt för dessa människor.. Jag själv är en rätt ärlig person och då vill jag oxå bli bemött likadant. Men men.. En annan fördel är ju att jag har flyttat och trivs nåt så fruktansvärt bra i denna lägenhet så det finns inte.. Kommer inte hitta nån så bra.. Eller jo.. men inte som jag har råd med.. Men.. Jag har ju de flesta vännerna i stan.. Vägen till jobbet bli bättre.. Men.. jag är ingen storstadsmänniska.. Tycker ju inte om stan.. Och jag har ju precis flyttat, vill inte flytta igen.. så jävla kul är det faktiskt inte!!

Ne... får nog ta och klura lite mer på det där... Är ju dumt att göra något förhastat menar jag =)

Nu ska jag ta och sitta och tjuta för mig själv tillsammans med american pie =) Se om det blir roligare än såhär ?? hmm...

Ha de fint!

Inga kommentarer: