måndag 29 december 2008

stackars mig =(

Vart att åka in till stan igår med, med Ezza. Hämtade upp Martin och åkte till Ikea och köpte en hylla =) Så den byggde jag Ezza och Niklas ihop igår, bidde bra. Inte som jag ville, men okej..
Under tiden vi höll på så fick jag lite ont i örat. Tänkte att nu blir det öroninflammation. Men värken blev bara värre och värre.. Till slut hade jag så jävla ont så jag satt och tjöt och visste inte alls vart jag skulle ta vägen. Inga värktabletter hade jag hemma heller =( Det var bland det värsta jag varit med om. La mig i sängen och tänkte att jag skulle sova för att jag skulle slippa smärtan.. Men inte fan gick det.. Låg i sängen och vred och vände på mig, sprang upp och ner, ut i köket och drack vatten (eftersom jag hade svårt att svälja utan vätska), la mig igen, försökte se på tv, blundade, ut i köket igen, la mig.. ja osv osv.. Halvsov hela natten och vaknade ett ex antal ggr.. Hade satt klockan på 07.45 för att jag skulle upp och ringa VC direkt.. Gjorde jag och fick en tid 10.15.. Så det hade tillochmed värkt hål på trumhinnan.. Förstå att jag hade ont asså!!!!!!!!!

Så jag var och hämtade penicilin och köpte ipren förut.. Så nu har jag kurerat mig och sovit en stund.. Har känt mig yr och mått illa hela dan och gör lite fortfarande.. =( Stackars mig !!!!!!

Ne nu ska jag ta och ringa till syster och få lite information om trumhinnan och hur det kommer sig att det kan värka hål?? Hmm... ????

Inga kommentarer: