tisdag 30 december 2008

Tidsfördriv.....

AVSLUTA MENINGEN. . .

Jag lyssnar just nu på. . . pipet i mitt öra =(

Jag pratar. . . i telefon väldigt ofta =)

Jag älskar/tycker om . . . dom som förtjänar det.

Min bästa vän är. . . Theza, Ewe, Kao, Ezza, Emma.. Dessa fina människor står mig allra närmast.

Min första riktiga kyss. . . var med Jonathan och Lindha var våran lärare *HAHA*

Jag avskyr när folk frågar. . . om sånt jag inte har svaret på.

Kärlek är nåt. . . som jag inte känner av speciellt mycket just nu.. ;)

Äktenskap är . . . något som jag drömde om som liten.

Någonstans, tänker någon på. . . livet.

Jag kommer alltid. . . vara såhär konsig =) Men det är inget som jag gråter för =)

Jag är hemligt förälskad i. . . säger jag det så är det ju inte längre en hemlighet ;)

Sist jag grät va. . . jag helt förstörd....

Min mobil är. . . tyst som en mus..

När jag vaknar på morgonen. . . är jag alltid lite småtrött...

Innan jag går och lägger mig. . . borstar jag tänderna.

Just nu tänker jag på. . . att det far omkring många tankar i mitt huvud..

Ungar är. . . alltid ungar =)

Idag ska jag. . . dagen är redan slut, bara kvällen som väntar..

Ikväll ska jag. . . se på film med Martin och hoppas på att Yohanna tittar förbi en sväng =)

Imorgon kommer jag. . . sitta ensam och fundera på vad jag ska göra med det nya året??
Jag vill verkligen. . . vinna en jäkla massa pengar och resa långt långt långt bort.

Inga kommentarer: