söndag 15 februari 2009

Chock

Fick mig en chock igår när jag jobbade..
Klockan 8.00 ca så ringer Jörgen.
"Va fan är han redan vaken" tänkte jag.
Dom spelade innebandymatch i fredags och sen gick dom ut, så jag hade inte räknat med att få ett samtal SÅ tidigt!!
Ne då hade han och Stefan kommit överens om att dom skulle skita i bussen och ta taxi hem senare på natten.
Men när han väl ringde Stefan så svara han inte..
Så han fick sova i stan. Ringde Stefan efter han pratat med mig och skäller lite på´n. "Ne men jag somna i taxin" säger han..
Jaja, inte mer med det..
Men väl vid busstationen så står aset där.. HAHAHA!!
Hade följt med 2 brudar på efterfest.. BRA STEKET!!!
Inte nog med det....
Väl hemma tar dom en fika på sandelius, åker hem..
Men Stefan kom inte in inte..
Ne, för han hade glömt/tappat sina nycklar i stan där han varit.. HAHAHAHA!!

Det levde jag på hela dan tror jag... =D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Annicken... det gjorde vi alla ;)

Anonym sa...

Ja och endel fick ju ställa upp o stjutsa in klantarslet oxå!

Anonym sa...

HAHAHA... ja du är så snäll så Daniel.. Tur att du finns =)