måndag 16 februari 2009

wierd

Tog sovmorgon idag och gick inte upp förens 9.30.. Guuu så skönt det var.. Men när jag kom upp och kollade på mobilen och läste ett SMS så fick jag lite griller i huvudet kan jag lova.. Det var från Theza.. Hennes farmor hade blivit dålig =( Men i SMS:et så fanns namnen Marie (som bådas faster heter) och Andreas (som bådas bror heter) med.. Fatta inget först.. Tänkte.. "Var det här det messet som jag skickade till henne" "är det inte så att min farmor har gått bort, har jag haft en mardröm?" Fatta inget.. var tvungen att ringa henne och kolla.. skapligt yr!!
Det är ju lite sjukt att både hennes och min faster heter Marie, och inte nog med det så heter bådas bröder Andreas med.. Och inte nog med det, så händer det bådas farmödrar något under samma månad.. Helt sjukt!! Men, jag tänker på dig hjärtat och jag kan ärligt säga att jag vet hur det känns...

Igår när jag kom hem så fick det bli att städa och ja Martin, jag dammade =) Sen blev det att laga till världens godaste middag.. Nämligen falsk fläskfilé och potatis.. Finns inget godare.. Det dög allt åt herrn med.. =) så det räcker till matlåda idag med.. mumsfilibaba =)

Väntar på att Yohanna ska höra av sig. Hon skulle försöka sig på att gå upp tidigt för att hinna med en kaffe med mig innan jag åker.. Men vi får väl se? Är ju ledig imorn om inte annat =)

Nu är det bara 18 dagar kvar tills vi åker flickor =D *längtar*
Tack Yohanna för att du tänkte på mig =)
Och bra Malin att du ringde och sa att du ångrat dig och ville med.. =)

Ne nu ska jag ta mig en cigg och sen diska lite.. Ha de fint!!

Inga kommentarer: