tisdag 17 februari 2009

Köra bil

Mina tankar går till dig mitt hjärta och även till din familj. Sorgen och saknaden är stor. Som du sa. Vi får stötta varann i det här.


Malin och jag diskuterade om att köra bil (tror det var igår).
Jag tycker om att köra bil. MEN inte på ställen där jag inte känner igen mig. Kan göra det om jag har någon brevid mig. För av någon konstig anledning så känns det som att man gör fel ihop då om något skulle hända.. Men allra bäst är det ju att ha någon som kan vägen med sig. Skulle aldrig nånsin få för mig om att sätta mig att köra till Stockholm eller Göteborg eller sånna storstäder.. Det blir på tok för mycket för mig..
Detta finns det några av mina vänner som retar sig på och som tycker det är kul att driva med mig om.. =) Tex Theza och Emma som bor i Norrköping. Emma har väl inte blivit så lidande av det än och dessutom har hon erbjudit sig att hämta mig i Linköping eller linghem eller nåt sånt. Men den som fått lida värst för det är Theza. Men jag vill bara tala om att jag är inte ensam om att inte köra i Norrköping. Mallan tyckte inte heller om det... =P
Evelina tycker med att detta är lite ja.. larvigt.. Får ju vissa gånger panik när jag ska till nåt ställe i Linköping och jag inte hittar. Haha..
Ni ska inte tro att jag tycker det är roligt. För det tycker jag inte. Men så är det..
Mitt lokalsinne är likamed NOLL. Men det skyller jag pappa för. Inte mitt fel att jag fått ärva hans gen i den saken.. ;-)

Tvättartajm

Inga kommentarer: