torsdag 9 april 2009

Första..

..natten gick hur bra som helst. Natten har bara sprungit iväg, och inte känns det att man har jobbat 9 timmar. Det är en hel del att lära sig. Men jag kom fram till att jag inte ska lägga så mycket energi på att lära mig hela bergdala. Det är 7 avdelningar och över 70 boende, så det känns rätt kört. Med tanke på att jag inte bara är där och ränner om nätterna =) Är ju även på nattpatrullen. Det var väl det jag var mest nervös för, eller var det bergdala?? Aja.. men hur eller hur, så har det gått bra alla fall.. Det som däremot inte har gått bra är att sova. Somna väl vid 7 tiden nångång, och vaknar med ett ryck 10.20.. då hade jag drömt om jobbet en lååång stund.. så då var man pigg som en lärka. Och hjärtat hade lämnat lite kaffe till mig med <3
Så hur jag ska klara av kommande natt med bara 3,5 timmars sömn, de vet i tusan? Men hoppas på att jag kan lägga mig en stund senare i em/kväll.

Kom på att jag kommer träffa min familj mer sällan nu när jag inte jobbar i Rimforsa =(
Tycker det är en helt evighet sen jag träffade syrran med familj. Så nästa vecka när jag är ledig blir det nog att åka och hälsa på. Pratade med mormor förut med. Hon tyckte det kändes som om hela världen gick under när jag slutade på hemtjänsten.. *haha* söta mormor.. klarar sig inte utan barnbarnen =) Så det blir en visit där med nästa vecka <3

Se om syrran är hemma så man kan prata av sig lite om natten som gått =) Måste ju hålla dig lite uppdaterad (även att du läser mig blogg)

Hej hej

1 kommentar:

Danne sa...

Du är duktig du döööö :-)