onsdag 15 april 2009

Onsdag

Igår hade jag en "hälsapådag" i Rimforsa. Åkte hem till mor & far och smakade på mammas goda påskmat =) Drack en kopp kaffe och åkte sen ner till en vårdtagare och fikade med henne och hennes underbara katt =) Hälsade även på hos hemtjänsten en sväng. Är inte länge sen man såg dom, men det känns som en hel evighet *saknar* Sen bar det av mot mormor för ytterligare en kopp java och lite skitsnack. Hem till mamma för att försöka sova. Gick inget vidare, men vilade gjorde jag ju alla fall. Sen bjöds det på mat hos syster o co. Spenat *mums* Hoppade lite med barna med, helt död efteråt. Helt otroligt så jobbigt det är att hoppa lite studmatta.. (kondis=O)
Sen var det bara att dra dig mot Kisa för en natts arbete. Gick bra. Fick ju sova till 12.20 innan gullet ringde och väckte mig =) Tur jag har honom, så jag får ut lite av dagarna och inte bara sover bort dom ;-) Har två nätter framför mig. Sen är jag ledig tre =)

Kryssning på G igen.. =)
Strulat en del (massa) men nu ska det väl ändå gå!!!
Håller tummarna alla fall.
Så himlans skoj, längtar redan!!




Undrar vad dagen har att bjuda på?
Mallan jobbar och Johanna är nog tjurig för hon svarar ej (äru tjuri elle)
Ezza skulle ringa igår, men det var ingen som ringde. Kanske ringer idag då? Hmm.. tveksam till det faktiskt. Men man vet aldrig. Hon har förvånat förr =)


Solen skiner för fulla muggar och det är helt underbart ute på altanen.
Så får det bli..
En kopp kaffe, en cigg och sola!

Välkommen!
Tack!

1 kommentar:

danne sa...

Kaffe, cigg o sol?? Ovanligt i Fru Kanins liv...