måndag 6 juli 2009

Måndag






Idag är första gången på ett halvår som jag har varit själv en hel dag (älskling kommer ju hem sen visserligen)
Det känns både bra och dåligt.
Det känns lite konstigt med tanke på att jag har minst en "omkring" mig varenda dag i ett halvårs tid (om inte mer)
Och nu helt plötsligt så är man själv och har inget att göra.
Städat är gjort, och det finns det ingen ork till idag ialla fall.
Disk har jag ingen.
Putsa fönster skulla jag behöva, men kan inte pga vädret och orken finns inte till det heller. Orken är som bortblåst idag.
Vet inte vad det är med mig?
Har inte gjort ett vettigt ting idag.
Sovit länge, ätit frukost, duschat, suttit vid datorn x antal ggr, kollat på filmen såsom i himlen.
Känns som att tankarna snurrar så mycket när man är själv.
Kanske är därför jag vill ha folk omkring mig??
Inte för att det är dåliga tankar som snurrar.
Men man blir trött på det ändå.
Samtidigt tycker jag det är rätt så skönt att gå och luffa lite för sig själv...
Just nu saknar jag min katt mer än någonsin.
Det bästa som finns är ju att en regnig dag som denna bara glo på en film med katten brevid sig. Så mysigt så alldeles!!!!
Blir nog att sova hos mammi och pappi imorgon bitti när jag arbetat klart.
Hoppas på att Mitzy är gosig och vill gosa lite =)
Jobbar hela helgen så det blir inget vis för mig iår heller.
Men jag gråter inte för det.
Ser fram så pass mycket mot när vi ska åka till Ullared och GTB =)
Då ska jag, Yo, Emma, Daniel, Stefan och Jörgen åka och sova i stuga på båda ställena.
Hoppas bara att jag kan hitta någon som jobbar min natt.
Katarina har ju varit så himla snäll och tagit en natt åt mig, men det återstår en att bli av med. Får se hur det löser sig?? Hoppas på det bästa alla fall, för jag vill verkligen med. Det är ju betalat och klart, och dessutom står ju jag på bokningen i Ullared.
Kanske är bra om jag är med då..?!?!


/Nicken\









Det är svårt att veta
Det är svårt att förstå
Det är hemskt att inget veta
Men värre att inget förstå..

Inga kommentarer: