fredag 10 juli 2009

Fredag=jobb

Precis hemkommen från en tripp till stan med Yo, Daniel och Stefan. Daniel skulle hämta ny telefon..

Dom ska åka till VIS medans en annan får jobba.. ibland är livet orättvist. Men en annan tjänar ju pengar iofs.. Det är ju lustigt.. Vartenda år har jag jobbat när det är VIS. Så tråkigt... Men men.. Sånt är livet. Man kan ju inte va med på allt jämt =)

Nu blir det att dricka lite kaffe så man kan bli på bättre humör. Har varit lite (massa) tjurig sista timman.. Tror det kan bero på att jag inte fått nåt kaffe idag??
Sen ska jag sova ett tag eftersom jag ska jobba inatt.
Ska jobba med Annica P så det är ju skoj alla fall. Då vet man att natten går fort, eftersom vi blarrar så förbannat.. haha.. =)
Så det ska faktiskt bli lite skoj att jobba i helgen ändå.. =)

Nehe.. Men ha det så trevligt på VIS ni som är där eller ska dit.
Hultsfredsfolket hoppas jag inte har det alltför lerigt.
Och så önskar jag mig själv en trevlig helg. Tack ska jag ha!! =)

Inga kommentarer: