fredag 4 september 2009

Glömt

Har ju glömt att lägga upp bilder och tala om lite vad jag gjort..
Jag och Jörgen hamnade ju mitt i den hemskaste hagelstorm jag någonsin varit med om. Det smattrade så dant när vi satt i bilen så jag trodde hela bilen skulle gå sönder. Det var alltså hagelbollar stora som femkronor som föll från himlen. Såg ut som att det var vinter på åkrarna.

Fick ju även träffa Andrea över en middag på Ming Palace (ovanligt)
Har inte träffat henne på säkert 1,5 år.
Så det var mycket trevligt att träffa henne igen och gå igenom våra ack så olika liv.. =)
Blir att träffas nästa gång hon är hemma i Sverige igen.
Hoppas hon har tid och hinner med bara =)
Mycket trevlig kväll alla fall!!!


Sen har ju min själsfrende, min psykolog, min vägledare och min allra bästaste vän varit här =) Det var massa månader sen jag såg henne.
Men sen kom hon till mig och stannade fre-mån.
Älskar sånna vänner som man inte behöver träffa på typ ett år eller nåt.
Men ändå så är man uppdaterade på varandras liv och det är som om man träffades igår.
Det är äkta vänskap det. Och det vet jag att det här är.
Äkta vänskap.
Ålderdomshemmet- Jag i ena luren och Thereze i andra. Två timmar senare. Jag i ena luren och Thereze i den andra. =)
Med andra ord! Jag vet att hon kommer finnas med och vara delaktig under hela mitt kvarvarande liv!
Älska!!!
Vänskap växer inte på träd, men det gör fan inte Thereze heller =)

1 kommentar:

Tezz sa...

Naaaw... älskade gumman.. va sött du skriver... alldeles tårögd blir jag juh=)... Kan inte säga så mycket mer än dito... Du och jag för alltid min underbara, älskade bästaste vän i hela världen=) PÖSS!!!