fredag 4 september 2009

Vem är den ******* personen du känner?

*Gladaste? - Ewe och Yo
*Snyggaste? - Ewe
*Argaste? - Pass
*Rikaste? - G-son =)
*"Blondaste"? - MALIN!!!!!!! =)
*Mest nyfikna? - DANIEL!!!!!!
*Barnsligaste? - Det är nog pappa när han är med barnbarnen =) Och Jörgen!
*Roligaste? - Det är väl Jens (syrrans kille) när han sätter igång
*Snällaste? - Det finns så många...
*Mest kända? - Eh.... Jocke kanske??....Jag ??? =)
*Smartaste? - Theza utan eftertanke
*Mest lättretliga? - Syrran och Ezza
*Mest bitska? - Typ samma tror ja?
*Lataste? - Jag, Jörgen och Yo =)
*Ärligaste? -Theza och Mamma
*Sötaste? - Jag ;o)
*Jobbigaste? - Jörgen
*Piggaste? - Mamma
*Mest ambitiösa? - Syrran
*Rockigaste? - Daniel
*Mest generösa? - Jörgen
*Kaxigaste? - Ezza
*Mest kära? - Theza & Jonas & Daniel & Emsan
*Pratigaste? - Theza & Martin
*Brunaste? - Jörgen
*Längsta? - Jonas & Gröndahl
*Blekaste? - Theza, Malin & Yo
*Mest bonniga? - Mormor =)
*Mest humörväxlande? - Syrran & Yo
*Mest ordningssamma? - Syrran, Theza & Daniel
*Tystaste? - Jonas & Stefan
*Mest matglada? - DANIEL!! 1 kg köttfärslimpa + 12 potatisar =)
*Mest skrattande? - Ewe & Yo
*Snålaste? - Stefan
*Tröttaste? - JÖRGEN!!!
*Vackraste? - Ewe
*Starkaste? - Annica
*Aktivaste? - Daniel
*Flirtigaste?- Tinghed
*Skrikigaste?- MALIN
*Gulligaste? - Jag "en liten gullig jävel" =P
*Mest saknade? - Pernilla!!!!
*Strängaste? - Mamma
*Mest partyglada? - Malin

2 kommentarer:

Malin sa...

Så vitt jag vet så är jag brunett;) Kan inte förstå vad du menar=)

Mattias"G-sson"Gunnarsson sa...

Jag vet i love pengar hehe!! :)

// G-sson....