tisdag 13 maj 2008

GRATTIS!!




TANT fyller år idag =)
Hela 25 år GAMMAL!! =P
Hoppas att du får en bra dag TANT!!
Hihi.. skojsigt skojsigt!! =)

Jobbat inatt och en te blir de..
Jobbar med Annicka.. Mycket trevlig tjejja med mycket värderingar osv...
Blir mycket diskussioner när man jobbar med henne kan ja lova =)

Pratade mycket om att ge varandra bra och dålig feedback.
Sånt gillar ju jag =)
Frågade min bästa vän om jag kunde få lite, och det fick jag självklart =)
Att jag är omtänksam och ärlig.
Det jag behöver träna/jobba på är väl att bli mer självständig och inte vara så beroende av andra och att vara lite mera öppensinnad, inte så dömmande.
Tycker det var bra feedback faktiskt.

Är det nån som vill ge mig lite mer så är det helt okej.
Bara att skriva en kommentar.. =)
I can take it =)

Ne nu ska se om ja kan sova lite.

Ha de...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar tackar...
Hade en kanondag, tack för att du kom...=)
*älska*