onsdag 14 maj 2008

Pucko!!!

Jobbade även natten till idag. Var rätt så pigg när ja kom hem så ja tänkte inte sova nåt först.. Men så pratade jag med en trött Theza och bidde lite trötter. Tänkte, ja okej, men ja sover väl 2-3 timmar så går ja upp sen. Ställde klockan på 12. Men vaknade jag?? Jo då, det gjorde jag allt. Trodde jag satte på snoozen, men nej nej, jag stängde av! Vaknade lite senare (trodde jag) går upp, kollar på klockan, och klockan är 5... FEM PÅ EFTERMIDDAGEN!!!! IDIOT!! Hur fan ska ja kunna somna nu då? Inte direkt trött nu kan jag lova.. Skapligt dum i huvudet man kan vara då.. *morrrrrrrr*
Men det är väl sånt som händer. (Har dock aldrig hänt förut)

Är inte långt kvar nu.. 2½ vecka bara.. usch!! ja vill inte! ja känner hur det är på väg att trycka ner mig.. känner att det börjar ta över min tankeverksamhet.. vill inte, ska inte och tänker inte!!! Men vad händer OM det inte går? Vem följer med om inte Theza kan? Vem vill och vem vill jag? Ska ja ta skiten själv? Klarar jag det?
Aja... de löser sig väl med tiden.

Pratade med syrran nyss. Det hade varit 3 nya familjer och kollat idag. Så nu är det 6 eller 7 stycken som har skrivit upp sig och imorn börjar budgivningen. Hoppas det går som dom vill. Mäklaren hade sagt att det var läääänge sen han hade en budgivning med 6 intressenter. Så de e ju skitkul. Hoppas att dom trissar upp varann lite med =)

Ne om man ska ta och fixa lite.. eller om man bara slänger sig framför tv:n?

Ha de alla fall..
Hej svejs

Inga kommentarer: