söndag 10 augusti 2008

Gårdagens bravader..

Dagen börjades med att packa några lådor igen =)
Sen gick jag ner och mötte Theza =)
Utnyttjade henne lite när jag hade möjlighet, så vi packade in pappas bil med massa olika skit från både vind och källare och körde bort.. så nu är det i stort sett bara lägenheten att flytta =) och när jag satt och vänta på theza så satt jag och bläddra lite i min kalender och upptäckte att jag bara har denna vecka som kommer och en till kvar =) sen blir det att ta alla sina miljoner (som man önskar man har) och åka till Ullared =) =) =)

Japps... drack lite kaffe hos mig gjorde vi och Emma kom och bjöd på hennes hembakade köpemuffins =) dom va stora och goda =)
Bidde så fruktansvärt varmt hos mig så vi kände att vi va tvungna att gå ut och göra nåt.. hmm.. okej... tävling hem till Ezza då.. Ezza på cykel med ca ½ minuts försprång och jag å Theza i pappas räserbil =)=) Men hon vann nästan.. nästan =) =)
Tittade ner en sväng till Gruvan och tejpade fast vindrutetorkaren som pappa inte hade fixat. Och nej, det skulle inte ja fixa för det är inte min bil.. och ja.. så är det.... bra musik va de alla fall, lite folk, men vi kom ju dit vid 22.40 och åkte 23.45 så.. ja.. då skjutsade jag in Theza till staden med min fasttejpade vindrutetorkare =o) Men de gick bra gott folk, det gick bra =)
Åkte tillbaka en sväng, men de va inte en käft man kände och trött efter hemresan.. så de bidde att åka hemmåt och sove lite iställe..

Idag blir det inga större utsvävningar.. Ska handla lite åt min kära mor.. fika med emma och kanske några till.. =) Man kan väl alltid hoppas att lilla EVELINA dyker upp... henne är jag så arg på så jag snart spricker.. dumma dumma henne!!

Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och en cigg på det.





R.I.P Julius R.I.P

1 kommentar:

evitch sa...

jo de har ja märkt....