lördag 9 maj 2009

Sömnig tripp till Rimforsa

Kände redan igår kväll att jag inte kommer klara av att åka hem imorse. Var så trött så trött!!
Så jag åkte till Rimforsa imorse.. Herrejösses så trött jag var! Inga problem att köra, det tar ju inte så lång tid som tur är. Men jag hann nog inte få ner huvudet på kudden innan jag slockna!
Trodde jag skulle få sova till 16 alla fall.. Men icke sa nicke.. kl 13.57 slog jag upp ögonen pigg som en lärka (för pigg för att somna om alla fall) så det var bara att ge sig upp. Hann utanför dörren innan en underbar doft slog emot mig! Mamma´s mat!! Mmmhh.. Men det var bara att snällt vänta! Så det fick bli en kopp kaffe i väntan på den goda köttgryta som väntade!
Så nu är man mätt i magen, nyduschad och relativt peppad inför en ny natt. Natten som gått måste jag bara säga att det var den bästa. Fick tillochmed göra lite på B. Så himlans skönt! Visserligen var det 3 av dom bästa som jobbade + en av dom bästa resurserna som jag förövrigt känner sen innan. Kan ha påverkat något! Men jag hade bestämt mig innan jag kom dit att nu jävlar ska de bli ändring på det här! Och så blev det. Och så ska det förbli =)

Tänkte ringa och se om syster med familj är hemma så jag kan få träffa mina små älsklingar Hadar och Ina <3 Var ett tag sen jag träffa dom nu! *sakna*

Ha en lugn helg =)

Inga kommentarer: