onsdag 6 maj 2009

Varför??

Förstår inte riktigt varför en del har verifiering på dina bloggar för?
Det finns ju inget syfte med det.. Man skriver in några bokstäver som står över..
En sak är om bloggägaren vill läsa kommentaren innan den publiceras, det kan jag förstå.
Men inte ordverifiering?? Nån som vet syftet med det? Berätta gärna för mig då!!
Tycker detta är ett onödigt ting och ofta gör att många skiter i att kommentera eftersom man anser detta som "jobbigt".
Så jag tycker att ni som har det ska ta bort det!!


Nu väntar personalmöte i Kisa... Hoppas sen på att gullet har ordnat något gott att äta tills jag kommer hem =)


Nu var man hemma från det tråkigaste och längsta personalmöte jag nånsin varit på.. Fy så trist det var... Satt och kacklade om en massa som inte rör vare sig mig eller Marie.. Förstår inte riktigt vad vi gjorde där egentligen? Men men.. Nu är det gjort alla fall..
Och så står älskling och är duktig och lagar mat nu =)
Hungrig som ett djur är jag, så det ska bli gott!!

MAT!!!

1 kommentar:

Emma sa...

Oftast finns ordverifieringen till för att man inte ska få en massa spam kommentarer...Men jag ska vara dutti o ta bort min men då får folk bli flitigare på att kommentera :P