tisdag 20 oktober 2009

Stort, så fruktansvärt stort!!!

Låg och kollade på TV igår kväll då jag fick ett samtal.
Ett nr jag inte kände igen, men det var ett LKPG nr.
Trodde att det var någon försäljare.
Men det var det inte!
Det var A som ringde.
Började prata helt normalt "Vad gör du?" "Tv, har du det? De var lyxigt"
"Vad gör du i helgen? Har du några planer?"
Jag ska på Tyrolerfest på lördag.
"Fredag då?"
Då har jag inget planerat vad jag vet..
"Tänkte om du ville va barnvakt. Vi tänkte gå på bio P & jag."
Ja, jo men det är klart ja kan. Men när och hos er eller??
"Ja men kom när du vill"
Asså.. den känslan.. den glädjen.. något som jag aldrig, aldrig trodde skulle hända.
Trodde inte den människan fanns i mitt liv.
Har väl aldrig gjort, och trodde det var likadant nu.
Men så är det uppenbarligen inte.
Känner mig som en liten flicka på 7 år igen..
Tårarna föll faktiskt igår.
Det ansvaret, den tilliten, allt... och allt det får jag!
Någon som jag aldrig trodde skulle hända, har faktiskt hänt, och kommer hända =)
Ser fram emot det.
Lära känna, mysa och njuta.
Man vet aldrig om det blir någon nästa gång?
Det är det största som hänt på länge, väldigt länge!
Det här lever jag på länge nu =)

2 kommentarer:

Yo sa...

Å v ad glad jag blir för din skull, t o m jag får tårar i ögonen nu!
Puss Yo

Anonym sa...

Va roligt=D
Du kan få ta david på en promenad lr nåt en dag om du vill, lr bara sitta och mata honom så man får lite avlastning=D
ta nu hand om dig och ha de så roligt =D