söndag 22 november 2009

Vinkväll




Igår vankades det vinkväll tillsammans med Ezza, Yo, Malla & Johanna.
Hade så fruktansvärt roligt.
Har inte skrattat och haft så skoj på riktigt länge!

Senare under kvällen ramlade även Håkan, Daniel, Jörgen och Stefan in.

Detta är en av de kvällar som är oslagbara!
Men det ska göras om =)

Tack alla ni =)









Veckan som kommer ser ut något i den här stilen:
Måndag: Jobba 7-16
Tisdag: Jobba 7-16 sen till Rimforsa och va barnvakt åt sötaste <3
Onsdag: Troligen kommer denna kväll ägnas åt att hjälpa Ezza baka. Dagen vet jag ej hur den ser ut? Bara ta det lugnt och njuta av min ledighet =)
Torsdag: Även denna dag är oplanerad?!
Fredag: Denna dag med =) Om det inte blir att julpyssla lite då?
Lördag: Eller om det blir julpyssel denna dag? Kanske ett glas vin på kvällen?
Söndag: Ha lite ångest över att min ledighet snart är över =(
Måndag: Ha ångest över att ledigheten nu är slut och att morgondagen innehåller jobb.
Så vi får väl se vad jag gör av min ledighet?
Ska bli underbart skönt alla fall.
Har jobbat så himla mycket de sista två veckorna.
Förra veckan var jag bara ledig torsdagen och denna vecka har jag varit ledig måndag och idag.
Så jag känner att den ledigheten är välbehövlig!!!!!
Ta hand om er gott folk!
Glöm nu inte att sprida kärlek i höstmörkret <3
/Nicken\

Inga kommentarer: