måndag 10 mars 2008

Jo tack........

Jo tack, det gick bra idag. Hon sa att dom skulle höra av sig, och det tror jag verkligen dom kommer göra. Men sen uppstod det ju ett litet problem då... Dom har tydligen en vikariebank som man får boka in sig när man kan jobba och inte. Och det är ju toppen, verkligen jättebra. Men, jag är ju fortfarande vikarie i Rimforsa och dom kan ju ringa dan innan (om man har tur) men ofta så ringer dom ju samma dag. Och om man inte kunde så skulle man gå in minst dagen innan och avboka sig från vikariebanken.. Hmm.. vet inte riktigt hur jag ska få detta att gå ihop. Hon verkade tycka att jag skulle välja, men det tänker jag ju inte göra. Ja menar, jag sökte ju de här jobbet för att ha ett till jobb, för att kanske kunna jobba så pass så man kan leva lite. Känns som att de inte riktigt gick som ja ville. Men jag gråter ju inga KROKODILTÅRAR för det.. =P

Tänker inte ge upp nu när jag äntligen har vaknat ur min "dvala". Ne, nu jävlar.. Jag SKA.. Men jag vet inte när, var eller hur?? Men det får tiden utvisa. Så enkelt är det.

Ja just de ja... Blev riktigt besviken på lönen med.. I Rimforsa har jag 99, 84 eller nåt, nästan 100:- i lön, sen tillkommer ju OB-tillägg och semesterersättning och det är INTE USKA lön. Men på Solrosen skulle ja få ca 92:-.. Ni må tro att jag är besviken, trodde ja hade dålig lön i Rimmat. Och jag trodde att dom privata hade högre löner, men ack så fel man kan ha!

Nje, nu kommer Tingeling snart så jag ska väl sätta på en balja med kaffe =P Länge sen man träffa honom. Blir ju så tråkig när han skaffar sig fruntimmer... =(
Men, sånt e la livet.

. . . . . . . . . Take care. . . . . . . . . .

2 kommentarer:

Tezz sa...

"99, 84 eller nått, nästan 100" hur tänkte du där gumman?.. d e väl ganska stor skillnad mellan 84 o 99 eller 84 eller 100... hehe

Klart du kommer att fixa detta.. som sagt... lite tid spelar ju in hur saker o ting flyter på... men d kommer att lösa sig till d bästa!!!

Puuuus

Annicken sa...

Haha... det ska vara 99,84 alltså nittionio komma åttiofyra på ren svenska =P Klart det kommer lösa sig till det bästa, när det är dom bästa som är med och "spelar" =)