söndag 9 mars 2008

Jobb

Ska till solrosen imorn och prata med chefen. Får kanske ett jobb till, som timvik
självklart =( Men men, det är ännu en inkomstkälla alla fall. Hoppas det går bra. Kanske kan få jobba så pass mycket så man kan både leva OCH spara lite. Det skulle inte va helt fel med tanke på mina planer. =)

Har nog bestämt mig. Ska alla fall kolla runt på lägenheter och jobb. Får se vad som händer, men det är alla fall en början. Dagen till ära fick mig att verkligen insé att jag verkligen inte har nåt att stanna kvar här för. Inte många att umgås med, om det är jag eller andra som inte vill skiter ja uppriktigt sagt i just nu. Ingen pojkvän som håller mig kvar. Inget jobb som jag måste stanna på. Ingen lägenhet som jag är ledsen för att lämna. Vad skulle kunna bli sämre egenligen? Livet handlar ju om att våga och ta chanser. Å sen att vissa är "modigare", än andra må så vara. Men nu är jag trött på detta livet jag lever. Och det är ingen annan än jag som kan ändra på det. Så nu vill jag bara jobba jobba och jobba, så jag kan ändra på det. För det är ju det där med pengar. Det går fan inte göra nånting utan pengar. Tråkigt, men sant!

Jahopp, önska mig lycka till gott folk!
Och tack Theza för att du fick mig att öppna ögonen till livet, till verkligenheten och till möjligheterna. Du gjorde ingen skada, bara nytta. Älskar dig tjejen!! Tacka mamma och pappa för att du finns ;)

Pusselipuss

1 kommentar:

Tezz sa...

Lycka till gumman!... Jag håller tummarna för imorrn och för resten av framtiden.. vi ska nog se till att d blir bra till slut!!

Haha.. ja jag ska tacka dom för d nästa gång ja pratar me dom... hehe..

Puss på dig min tjeja!!