lördag 8 mars 2008

Vill, men vågar inte!

Vill ju såå gärna flytta härifrån.
Att inte känna sig hemma i sitt eget hem är nog bland det mest frustrerande som finns.
Skulle mer än gärna kunna flytta till Jönköping. Men, inte utan ett jobb och en bra lägenhet.. Å även om ja skulle ha de så vetifan asså... Jonas flyttar ju till Peking nångång framöver och då har jag inte en käft.. Men å andra sidan som Theza sa. Vad har jag att förlora på det? Inget egentligen.. Men det är ju att jag är så jävla feg och blyg och fjantig osv.. Vad händer om..?
Hellre att flytta och få chansen att faktiskt må bra? Eller stanna kvar i en håla där man inte har nåt mer att hämta, en lägenhet man inte trivs i, men ändå har tryggheten?

Orkar inte med detta snart. Tankar som snurrar. Dagar som man helst inte velat gå upp. Tankar som snurrar ännu mer... Går snart in i väggen av allt jävla skit!!

*That´s life. Life sucks. Get use to it.*

2 kommentarer:

Tezz sa...

Lilla gumman... menade absolut inte att trycka på dej så du mår dåligt.. det är d sista jag vill.... men jag vill att du ska må bra och jag tror inte att du gör det på ett timvik i rimforsa me en lgh i Åtvid... men jag vet inte hur jag ska hjälpa dig.. önskar d fanns ngt jag kunde göra..

Hoppas ja inte fått dig att må dåligt..vill bara försöka få dig att inse verkligheten...

*pussa*

Anonym sa...

Ta chansen platten, vare sig du tar dig till Jönköping eller någon annanstans, det jag lärt känna om dig är ju inte precis att du är tyst och blyg :)

Så du lär ju känna dina nya jobbarkompisar snabbt och finner garanterat vänskap där!

Jag har tänkt som du inför varje nytt jobb att det skabli tråkigt och alla är blåsta, men när tillomed blyga Jonas alltid kommer in bra i arbetsmiljön med både kamrater och själva yrket så är jag säker på att du klarar det!!

du måste våga för att vinna.

du klarar det!!

// Jonas