tisdag 11 mars 2008

Papperssverige

Fan va ja tycker de är jobbigt asså.. Vad man än ska göra så är det papper hit och papper dit som ska fyllas i och skickas över hela sverige. Suck suck suck...
Ringde facket och tänkte jag skulle få lite svar på mina frågor, men icke.. det ena nr ja ringde då fick jag prata med Pelle, riktigt trevlig faktiskt. Men han kunde inte svara på nåt så han skicka mig vidare till linköping istället. och där fanns de ingen ledig att prata med.. skulle ringa upp, får väl se om det ringer någon? Om hon hinner? Måste ju åka snart. Ska visst vara barnvakt idag åt mina små älsklingstroll =) Lillfisan är visst sjuk, stackars!!
Har lite dåligt samvete över att lämna vildbassen själv nästan hela dan. Men hon ska ju klara det utan problem, men ändå.. Är ju van vid att ha sällskap.

Ne om man ska ta och ringa till fucking a-kassan med då.. så har man gjort de med. se hur mycket papper å helvete dom vill ha... *usch*

*Carpe diem*

2 kommentarer:

Tezz sa...

Jag håller med föregående talare...*tsss*

Anonym sa...

telefon sverige är bättre, bara att tjata omkull gamlingarna och pracka på dem saker de inte behöver :)