torsdag 6 mars 2008

Rubrik

Är mycket bättre idag.. bara det att jag får snyta mig en gång i halvtimmen och hostar en del. Men men.. det går väl över tills jag gifter mig =)

Väntar på att Tilda ska komma så ja får kolla i katalogen =) och så ska ja lämna tillbaka lite shit som ja inte e nöjd med. Sen tyckte Martin att ja ska komma in till honom eftersom han åker till Thailand imorn natt och är borta i tre veckor. Så.. det får nog bli en tripp till stan. Var ju ett tag sen man såg den killen. Trist å behöva vänta tre veckor till.

Fick även svar från Solrosens servicehus idag, där jag har sökt jobb =D
Ska dit den 10:e.. Hoppas det är ett bra ställe. Lite nervös är jag, det måste jag erkänna!!
Funderar även på att söka jobb i Falköping där min faster bor. Hon har sagt att jag får bo hos dom om ja vill. Men ja vet inte?

Idag är det nästintill så man har vårkänslor.. *wiiiiee*
Underbart väder juh. Synd bara att det blåser så....

Det där med att tänka sig för innan man gör saker och ting, det har jag väldigt svårt för. Inte meningen.. Men jag bara är sån.. Försöker bättra mig, men det tar sin tid.. Försök ha tålamod med mig. *please*

Ha en underbar dag mina kära läsare!!!

Pusselipuss

Inga kommentarer: